lördag, april 12, 2014

I'm alive

Skrivet igår fredag. 

Ja så vi har inget internet i nya lägenheten och det har helt enkelt inte blivit tillfälle att leta upp ett förrän idag då vi igår spenderade dagen igår i Estepona med Daniela och hennes barn. Trevligt som alltid och en skön paus i flyttkaoset :) så knappt något uppackat igår. Inte heller i förmiddags hade jag någon gnista utan satt och läste i flera timmar. Men det har jag tagit igen efter lunch idag då jag packat upp i stort sett allt som går i barnens rum, dock får vissa saker vänta då alla deras hyllor osv inte är här ännu. Sen har jag också fixat lite i köket och städat hela lägenheten då dammet lagt sig tjock sen vi möblerade om. Så jag känner mig rätt nöjd även fast jag kanske får lägga kvällen på att fixa i ordning vårt sovrum där resväskor och grejer täcker sängen, hehe. 
Det tråkigaste med denna nya lägenhet är att den inte direkt var fint städad när vi fick den så duschen är full av kalk och skit och kökslådorna fulla med smulor osv. Så vi har kört allt i diskmaskinen och fått torka ur lådor och skåp. Badrummet ska jag ge mig på när jag fått köpt rengöringsprodukter. Jag gissar att intresseklubben antecknar 😜 haha

Imorgon får vi besök av familjen Renner och då tänkte jag att Pelle och Johan ska få åka till Gib och hämta lite möbler medan jag och Trine underhåller barnen :) jämn fördelning tycker jag då jag packar och packar upp allt! Annars är väl planen att vi även ska grilla och umgås. 👍 

Lite bilder från igår. 






Inga kommentarer: