torsdag, oktober 31, 2013

Lekland, uppdaterad m bilder

Det regnar väldigt mycket i Sverige, en sak som jag borde vara medveten om tycker man men på något sätt hade jag ändå förväntat mig bara lite sol. Igår var det alltså skitväder så vi åkte med Pelle till cykelbutiken för att hälsa på farbröderna. Barnen cyklade runt i butiken och höll på att riva stället. Jag frågade grabbarna i butiken om aktiviteter och fick reda på att det fanns ett lekland bara en bit från butiken, eftersom jag är sämst på att hitta i Stockholm så fick Pelle köra dit oss. I några timmar hade jag väldigt glada barn, synd bara att det är så jäkla dyrt med sådana aktiviteter för annars hade man ju kunnat sysselsätta sig med det hela veckan :) Plötsligt känns inte 10 euro per unge med lek och mat inkluderat så himla dyrt på det leklandet i santa margarita... Anyways, Andys lekland hade djupa bollhav som Mollie nästan drunknade i, långa rutschkanor som fick barnen att kikna av skratt och klätterlabyrinter som totalt dödade mig :) Men roligt hade vi!
Efter det igår så hände det inget mer spännande, vi hängde hemma, Mollie sov och ja vi alla var rätt trötta.

Idag ska vi in och äta lunch med farfar Johan vid hans jobb och sedan kommer farmor Anna dit och så ska vi gå på Wasa museet :) Innan dess tar vi det lugnt, jag har skrubbat lite i köket för att fördriva min tid och jag gissar att dammsugaren få jobba även idag då vi drar in halva skogen varje gång vi går utanför dörrn.





Inga kommentarer: