torsdag, oktober 03, 2013

Igår och idag

Igår hade jag fullt upp, började morgonen med att lämna pojkarna i skolan och sedan gick jag Anna, Johan och Mollie över till Eilas hotell i Spanien och åt frukost där med henne. Dem har väldigt bra frukostbuffé och billigt är det, speciellt när man inte behöver betala själv ;) hehe hur som helst, sen gick vi på marknaden i några timmar i stekande värme, köpte inte så mycket själv men dem andra shoppade loss. Sen fick jag skynda hem för att gå med Pelle och Alex till skolan på kvartsamtal. Alex fröken hade bara goda ord att säga, "top of the class" och hon sa att han pratar så bra engelska att hon inte tänker på att han är svensk förrän han pratar svenska med Viggo i klassen :) Så vi var stolta föräldrar som gick därifrån, som belöning gick vi och fikade, bara vi tre! Sen gick vi och hämtade Jamie och gick hem igen. Jamie hann bara ta lite mat och byta om innan vi fick gå till tandläkaren där bägge killarna hade tid. Inga problem där, Jamie får några nya tänder vilket man tydligen får i samband med att man tappar sin första tand, då alltså inte bara där man tappat tanden utan även längre in i munnen. Och Alex gnisslar tänder lite men det fanns inget att göra åt det just nu. Sen gick jag och grabbarna på stan en stund innan vi gick hem och då var jag helt slut. Blev pizza hemma igår kväll och sen somna jag framför ett top gear avsnitt :)



Frukost på Eilas hotell igår morse

I väntan på att gå på marknaden

La Linea hamnen

Fika med fina Alex och Pelle

Sötaste Alex

Mollie på väg till Catalin bay idag

Catalin Bay

Mollie ska bada

Catalin Bay igen

Måsarna solade sig lite

Flyende måsar

Strandlek

Anna o Alex badar

Hungrig mås

lunch, Eila kollar på utsikten



Inga kommentarer: