tisdag, oktober 22, 2013

Kort uppdate

Jag är inne i en bloggsvacka, det märks nog. Tror jag är inne i en svacka över lag då det är mycket som hänger över mig. Som grädden på moset så har min iPhone hastigt och lustigt lämnat in, la ner den fungerande i väskan och när jag plockade upp den var den livlös. Så just nu har jag ej någon svensk telefon, viber eller whatsapp. Suck!

Helgen bestod av kalas, fredag och lördag för våran fina Alex som fick två underbara dagar med massor av fina presenter. Och på Söndagen för Mason på ett roligt lekland som vi inte visste fanns :)
Sen har ju även mamma och Lasse varit här från fredagen till igår då jag körde dem till Marbella där dem tog bussen till flygplatsen. Jag hälsade även på Daniela i estepona igår vilket var mysigt!

Idag har det varit mulet och skönt svalt här. Hängde hemma på förmiddagen och eftermiddagen spenderades med Trine och Leo. En bra men trött dag. 


Inga kommentarer: