söndag, juli 08, 2012

Mer info om Inbrottet

Okej nu har jag pratat med våra vänner som pratat med polisen och CSI där borta i Gib. Dem fick till slut slå in dörren för att komma in i lägenheten. Inget hade blivit stulet! Dem hitta en av mina smyckesaskar på golvet men jag har inga värdefulla smycken så det hade inte gjort så mkt om dem hade fått dem med sig. Men det fick dem ju inte ens... Så det enda som vart förstört var dörren så nu kan våra vänner inte lämna lägenheten för det finns ingen dörr... Tydligen skötte polisen det hela mycket bra och nu när dörren är borta så patrullerar dem varje timme. Tycker synd om Fredriks föräldrar som är nere på semester och så får dem vara med om detta... Strandsatta i vår lägenhet. Men jag är glad att dem ändå bodde där när det hände, hade inte varit kul för Pelle o komma hem den 23e o inte komma in... Fast å andra sidan borde ju nån granne lagt märke till det förstörda låset innan dess.
Nåja, jag känner ändå att vi är skyldiga Julie, Fredrik och föräldrarna ett stort tack!! Så från hela mitt hjärta, TACK!

Inga kommentarer: