söndag, juli 29, 2012

Söndag

Idag har jag försökt städa här i lägenheten då det blivit rätt smutsigt dessa veckor, man städar ju sitt eget hem oftare.. Men Mollan har inte varit med på noterna så har bara hunnit damma hela stället och dammsuga övervåningen. Så dammsugning nere och 2 badrum kvar o städa. Får försöka med det imorgon eller så...
Har även hämtat mina killar som har haft det underbart på båten med mormor och morfar Lasse! Och så har vi varit ute till min mormor och hälsat på och ätit mat. Mysigt!

Imorgon ska ja köra vilse till Alingsås för o träffa en tjej som även hon är hjärtopererad. Hon hittade mig via min blogg och efter 6mån mailade eller vad det kan vara så ska vi ses. Ska bli spännande!

Mina fina!

Mamma o Mollie
Jamie och Mollie
Mollan
En väldigt trött och mosig tjej
2 trötta tjejer

Inga kommentarer: