torsdag, juli 05, 2012

Bra dag

Idag har jag ställt mig på en våg för första gången sen Mollie föddes och jag blev chockad! Från höggravid har jag gått ner 21kg och då gick jag endast upp 14kg från inskrivningen under graviditeten! Inte konstigt att kläder som inte passade innan nästan är stora nu!? 10kg till o jag kommer vara nöjd! Nu gäller det o smida medan motivationen är uppe!

Förutom o väga mig har jag idag röjt det rum vi nu sover i. Här stod massa skit som nu är bortställda. Vi har våran egna säng här och Jamies säng monterades upp idag.
Har även ätit lunch med P o barnen inna P åkte o jobbade inne i stan. Då gick jag o barnen på lekplatsen, handlade o sen softade hemma innan det fick bli en sväng till Farsta för o shoppa en pump till vår pool. Blev även 2 bhar på rea och kalsonger till barnen.
Ikväll har Madde och Ola varit här och ätit med oss o snackat skit. Trevlig dag!

Halsbandet på ena bilden fick jag av Pelle plus 3 tshirtar och en tjocktröja. Från vegas alltså! Barnen fick både kläder o leksaker. Min fina make!




Grabbarna roar sig
Alex älskade det
Korv med bröd till middag!
Happy
Grillmaster
Busblicken
Jamie
Dubbelhakorna och nya halsbandet
Nlie
Mollsan på grönbete
Gungar!

Inga kommentarer: