tisdag, juli 24, 2012

Nummer ett!

Idag har Mollies första tand spruckit igenom, den är inte ute ännu men tandköttet har spruckit och hon är inte en solstråle precis.. Inte så konstigt det, lär ju göra sjukt ont! Men ingen feber eller nåt, och hon är inte alls så grinig som mina söner varit vid liknande tillfällen. Hon är en sån go unge!


Förutom tänder har jag lite annat i skallen. Tex hur snabbt dagarna försvinner, alltså dem flesta dagarna är redan uppbokade innan hemresan... Helgen är ledig för mig, ja inget är uppbokat och pojkarna är dessutom utlånade till sin mormor och morfar Lasse. Så om någon vill leka, hör av er!
Men sen är alla dar utan torsdag uppbokade nästa vecka... Men det är kul när tiden går! Och jag får gjort saker som även barnen kommer uppskatta. Antar att intresseklubben antecknar nu, men ibland behöver man få det ur sig...
Och samtidigt som jag inte tycker jag har tillräckligt med tid här så kan jag inte låta bli att gå här o längta tillbaka hem. Jag längtar såklart efter Pelle men också efter vännerna och livsstilen. Dessutom har vi 3 pers på besök för tillfället och jag är inte där :O

Inga kommentarer: