måndag, juli 02, 2012

Delfin safari

Today - har spenderats i havets tecken, vi har nämligen varit ute på delfin safari, inte så jäkla exotiskt som det låter. Man betalar alldeles för mycket pengar för en timma ute på havet där man kikar på delfiner som hoppar runt båten. Jättefina djur och häftigt o se dem i sin naturliga miljö men dem tar ut lite väl höga priser tycker jag... Nå det var mysigt iaf!
Efter det mötte jag Trine och Nina med deras barn på café Fresco :) Jamie följde också med, lite mätt på poolen tror jag han är...
Sen följde vi med Trine hem med Mollies enkelvagn eftersom Trine köpt den till o ha i Sthlm hos Johans föräldrar. Vår nya bör vi ju få när vi kommer till Sts så löste sig ju perfekt :)
Efter det gick jag och Jamie på McDonalds, bara han och jag. Vi behövde lite kvalitetstid, det var mysigt!!

Imorgon bär det av mot Sverige, ska bli himla roligt och träffa er alla!!


På väg ut med delfin-båten
Farmor Anna och Alex
Mollie på båten
The rock of gibraltar
Ett flygplan drog när vi var på väg ut
Delfiner hittade vi ju också!

Fikar med Nina och Mason
Mollie sover gott på café fresco

Inga kommentarer: