torsdag, juli 26, 2012

Sööööt suuuugen!

Jäklar så sötsugen jag är ikväll... Jag har ett sjukt sockerberonde märker jag, avvänjning får ske... nån gång i framtiden ;) Just nu njuter jag av svenska sötsaker. Men jag har iaf gjort en sak för figurens skull idag, jag har köpt mig ett nytt träningsgummiband då det andra har gått av. När vi kommer åter till Gib startar mitt hemmaträningsprogram 2-4 gånger i veckan. Jag har ju mitt wii, jag har min bok med träningsövningar, jag har zumba på datorn, tränings dvd och jag har mina sjukgymnastik övningar så några blandade program ska jag nog kunna sy ihop :) Gym o träning borta är bra, men ska jag få tränat så ofta som jag vill så krävs det hemmaträning också, dvs om jag överhuvudtaget vill få någon kväll ihop med min man. Och det vill jag ju, men jag vill ändå fortsätta med zumban jag gått på med mina vänner. Känns skönt o få skrivit ner mina planer här, blir svårare mentalt att bryta mot dem då ;)

Idag har vi faktiskt tagit det rätt lugnt. Slapparmorgon med tid på altanen här, har ju varit underbart väder. Barnen lekte och jag kunde sitta och njuta lite :) Sen blev det ärenden uträttade innan vi mötte Carro. Med Carro blev det lekplatsen, promenad och sedan hem o käka lite mat o paj, mysigt!
Sedan åkte jag o barnen till lagret o mötte mamma och Lasse där det blev en nostalgitripp för mig med alla mina gamla saker som jag skulle gå igenom och rena julafton för barnen som fick masa leksaker och böcker :)
Ikväll har vi sett på Shrek och duschat ungarna och nu sover dem.

Imorgon ska killarna med mormor och morfar Lasse ut med båten och sova över, dem är eld och lågor :D Jag och Mollie har blivit utbjudna till Hamburgsund och pappas båt, vi ska dock inte sova över, känns bara kallt och fuktigt och jobbigt med en bebis. Men om vädret är lika strålande som idag så ska det bli ljuvlig att komma ut på havet, speciellt på den delen av kusten som jag spenderat varenda sommar som liten!

Märks det att Pelle inte är här?! Blir väldigt mycket text så fort jag är ensam :D Men man måste ju få ut det på något sätt.


Me and my baby
Happy face!
Ljuvlig båt
Mollsan
På altanen smakandes på alla goda buskar...
Jag o Carro
Jamie fotar mig och Alex, lite blurry men ananrs fint
klätterapan
Kryp-övar
Nej det är inte samma bild som ovan
Hellu!
Testar tant Carros handväska

Inga kommentarer: