tisdag, maj 08, 2012

Zumba

Idag har jag pratat engelska större delen av dagen och mitt huvud har lite svårt o hålla isär språken, skriver på svenska men tänker endel ord på engelska så jag ber om ursäkt redan nu ifall vissa meningar blir lite konstiga.

Som jag skrev i inlägget innan så var jag hem till Anne idag och dem bor så himla fantastiskt! I ett gated community med stora hus, jo dem betalar där efter också... Men var så härligt o sitta på deras uteplats och inte höra vägen, ambulanser osv utan det var relativt tyst och skönt. Alex var nöjd för han kunde låna deras cyklar o bollar och leka, skär lite i hjärtat o inte kunna ge honom det varje dag... Men här i Gib är det inte ekonomiskt genomförbart för oss...

Vid fem nån gång kom Pelle hem för vi skulle gå till hyresvärden o skriva nytt kontrakt på lägenheten, när vi kom dit var inte vår hyresvärd där :O Så jäkla dålig stil när man har bestämt tid... Så det blev inte skrivet idag för vi hade inte tid o sitta där o vänta. Vi skulle äta och sen handla innan jag skulle på Zumba med ett par vänner. Jamie mådde inte bra när vi var iväg o det slutade med att han fick sitta i vagnen, Mollie i bärselen och Alex fick gå, högst ovanligt. Ingen feber på Jamie men man kan ju vara sjuk ändå, vi får se hur han mår imorgon...

Zumba var kul, även fast jag kände mig som en elefant som hoppade åt fel håll o gjorde allt i fel ordning :P Men det är tydligen samma moves varje gång så efter ett par gånger borde man ju hänga med bättre. Jag som hatade aerobics i gympan går nu frivilligt på det, vad håller jag på med?! haha
När jag kom hem såg himlen ut såhär...



Sorry Maja och alla andra, bilderna från söndagen får komma imorgon, jag ids inte!

Inga kommentarer: