torsdag, maj 31, 2012

Torsdag

Idag är vi hemma igen, Jamie hade såklart feber igår igen och är inte helt hundra idag heller. Känns som han alltid har feber numer... Men tja, det är ju alltid någon som är sjuk här hemma.
Det enda nyttiga jag fått gjort idag är o sätta en maskin med tvätt, vilken jag nog borde hänga upp. Men man kan inte alltid vara duktig, dammsög igårkväll och Alex drar fram ny skit hela tiden så är ju egentligen inte nån mening med o städa iaf...

Satt o pratade med en vän på msn igår och insåg att vi har 5 barnvagnar och jag ska köpa en ny... haha
Nå vi har:
  • Mollies vagn som är för stor o klumpig, såld till en vän när nya kommer
  • Vår baby jogger dubbelvagn som vi fortfarande använder vid längre utflykter till Mollie o Alex
  • Vår parpalyvagn som vi köpte när vi kom hit, perfekt resevagn
  • Jamies gamla sittvagn som står i sthlm och används när vi är där
  • En dubbelvagn i sthlm som vi fått gratis, kommer vi sälja efter sommarsemestern
Så vi kommer ha 4 kvar sen ändå, men jag längtar efter att kunna göra oss av med ett par till, vi har ingen förvaring här så dubbelvagnen förvaras i badkaret, Mollies vagn står mitt i hallen och lilla paraplysulkyn ligger ovanför en garderob. Så tja, hoppas vi kan göra oss av med dubbelvagnen snart... Men den är bra o ha när Alex har en dålig dag... Då brukar han stensomna där i.

Nå imorgon är det fredag och jag hoppa verkligen Jamie kan gå till skolan för han och Alex bråkar hela tiden... Förr brukade dem vara bästa vänner, nu är det bara tjafs och slagsmål... en hade jag velat gå till lekgruppen igen, Alex trivdes, Mollie trivdes och jag trivdes! Men vi får se, är Jamie inte bra så ringer vi nog doktorn, han har ändå varit dålig sen i måndags typ.

Ny design förresten, försökte få de lite mer somrigt. I like it!


Kärlek
"Gör en ful min"
Bröderna bråk
Jag o mina fina barn!

Inga kommentarer: