tisdag, maj 29, 2012

Tisdag

Dagen idag har varit fin. Gick o handlade när vi lämnat Jamie o sen hem en sväng. Blev sen en spontan lunch med Trine, Leo, Fredrik och Julie, väldigt trevligt! Efter lunchen gick jag o Trine + barn på stan o kollade in barnaffären, dem hade den barnvagnen som jag vill köpa. Så fick spana in den och känna på den. Supertrevlig vagn som jag tänker köpa när det finns pengar över :) dock blir det o beställa på amazon då det skiljer ca 1800kr i pris... Man inser att affärerna har rätt bra marginaler. Nu till frågan, lila? Röd? Eller svart o röd?
Snart blir det zumba, skaka fläsket lite :) hoppas alla kommer!

Snälla, ge mig en åsikt! Svart är ju egentligen dumt här nere i värmen, den finns i limegrön vilket nog vore smartast värmemässigt men den är inte min typ...




Arla i mataffären, känns som hemma :)
Julie o Mollie
Fredrik o Leo
Fredrik o Mollie

1 kommentar:

Pernilla sa...

Lila tycker jag ;)