måndag, maj 28, 2012

Illa illa


Idag känner jag mig lite lätt illamående och väldigt trött. Jag hoppas att det planar ut under dagen... Konstigt väder har vi också, mulet fast soligt, det brukar innebära att det är fint väder i resten av Gibraltar men inte här... Nå mår man inte hundra så kan de få vara kasst väder om det vill... Även om det är fint i resten av landet ;) Vårt område ligger lite fel vädermässigt, för dom stora molnen som fastnar över berget skuggar oftast oss också medan andra änden kan ha hur fint som helst... Nå snart kommer jag längta efter moln så jag ska inte klaga.
Har inga planer för dagen, har gjort det som var nödvändigast, dvs damma och dammsuga. Om illamåendet lägger sig kanske det får bli lite bakning, vi har inte så mycket bröd och kakorna är slut... Men vi får se...
Pratade med Trine igår om o gå till parken om hon mådde okej (hon har varit sjuk till o från i en vecka men va bättre igår) men nu när jag inte känner mig helt hundra så kanske det är dumt.


Var förresten på bio igår med Jamie, vi såg en film som heter "the pirates", inte den bästa film jag sett men det var mysigt! Inte ofta jag spenderar tid med bara stora killen, så var välbehövligt :)



Inga kommentarer: