lördag, maj 05, 2012

Promenad i regn

Dagen idag har varit bra men blöt. Började lite för tidigt då Mollie vaknade halv sju men bara att tacka o ta emot... Vid tolv var det babysim så jag o Mollie gick dit. Hon är så himla duktig min lilla prinsessa! Efteråt mötte Pelle o co upp oss utanför o så blev det lunch. Regnade ute men vi hade bestämt oss för o ta oss till Europa point och då Alex var trött så blev det dubbelvagnen som vi inte var helt hundra på att den gick in på bussen så det blev promenad. Minsta barnen somna i vagnen o Jamie gick och satt i bärselen på Pelles rygg. Det regna riktigt ordentligt så vart inte jättemysigt men vi tog oss fram :) hem tog vi bussen o vagnen fick plats, vi kände oss alla rätt dränkta. Sen ikväll blev det grillat, mumsigt! Jag syndade med läsk och i torsdag vräkte jag i mig svenskt godis, nåja så kan det gå. Nya tag imorgon!

Bilder utan inbördes ordning.

Inga kommentarer: