fredag, maj 06, 2011

Trots att dagen kändes rätt eländig imorse så slutade den riktigt bra :) Vi åkte till göksäter eller koko som Lasse kallar det. Jag fick köpt en del bra grej så som en ny flytväst till Alex, sandaler till bägge grabbarna, badbyxor till grabbarna o lite annat smått o gott. Göksäter har det mesta :)
O när vi ändå var på orust så tog jag o grabbarna o hälsade på mormor :) Hon blev jätteglad o jag fick vilat lite medan hon lekte med grabbarna = alla nöjda!
När vi kom hem var det ut med hunden fixa middag o fixa fredagsmys åt killarna. Medan dem såg på film o åt chips så använde jag den sista lilla energin jag hade till o städa. Första jag gjort här hemma sen Pelle åkt förutom vardagsgrejerna... Har inte haft ork eller energi till nåt...

Imorgon är det städdag här i området, inget jag direkt ser fram emot men man får väl medverka för o vara en god granne :)

Nu ska jag njuta av min film!

Inga kommentarer: