söndag, maj 22, 2011

JO vi kom fram till Gibraltar tryggt o säkert :) Och gud vad skönt det är att vara hela familjen samlad, jag vill verkligen inte åka hem igen och jag överväger starkt att flytta hit mycket tidigare än planerat. VI trivs alla här och jag ska vara helt ärlig, vi trivs inte i radhuset i Stenungsund. Jag vet inte om det beror på att vi bara bott där som splittrad familj eller vad det är, men jag trivs 100 gånger mer här. Vi var o kollade på en lägenhet här igår som låg jättebra till, i ett område som har värsta poolområdet, balkong i skugläge och helt okej möbler invändigt. Modernt kök, fräscht badrum och tja jag gillade allt med den. Utsikten ska vi inte tala om, där kan man stå hela dan o betrakta staden och hamnen! Den kostar endel men det gör faktiskt allla lägenheter här. Pelle hade kollat på några andra alternativ som vi skulle försöka att få sett imorgon innan vi tar ett beslut.

1 kommentar:

Rebecka sa...

Låter underbart! Tycker att ni gör rätt! :)

Kramar

Becka