måndag, maj 02, 2011

Dreams

Would't it be nice if all your dreams really came trough?
Well jag vet inte om alla mina gör det men jag tänker se till att några av dem gör det!

Idag känner jag att jag gjort ett rätt bra jobb som mamma, jag är långt ifrån perfekt men jag har lagt tid på o vara med mina barn under större delen av dagen. Till och med i eftermiddags när jag somnade framför tvn så var jag med grabbarna, dem såg på film. Det är mysigt o vara hemma med barnen. Kanske hjälper det när man har nära o köra i närheten. Anna kom förbi på fika idag, väldigt mysigt! Och på kvällspromenaden med Nalle gick vi förbi hemma hos brorsan och stannade där i kanske en halvtimma o umgicks. Det är precis så här som jag föreställt mig livet i stenungsund, bortsett en sak, och det är att Pelle inte är här med oss. Låter som han är död o det är han ju tack o lov inte, men gud så tomt det är utan honom.
Jamie lider och gråter efter honom på kvällarna, han till och med vaknade gråtande nu ikväll o ville ha pappa :( It breaks my heart!

Imorgon tar vi nya tag, vi ska gå på marknaden med Anna :) Jag har alltid älskat marknaden, eller jag har alltid älskat möjligheten att shoppa saker billigt. Vet inte hur billiga marknader är längre men det ska bli kul att gå dit!

Ser förresten ikapp dem senaste avsnitten av Brothers & sisters, tror min väldiga läseperiod är över. Men är roligt o se på serier igen, speciellt denna då jag älskar den stora dysfunktionella men älskande familjen :) Har alltid velat ha en stor familj med sammanhållning, men jag får nöja mig med den lilla jag har och den fina jag gift mig in i :) Mer än många andra har så jag ska inte klaga ;)

Nu är det dax o ta ut hunden, han har tjatat ett tag även fast jag itne begriper varför, känns inte som jag gjort annat än gått på promenader med honom idag'

Inga kommentarer: