måndag, april 25, 2011

vältrar mig

Ju närmre Pelles avresa vi kommer ju mer inser jag hur illa till mods inför situationen jag känner mig... Jag vill inte bli av med min man, jag vill inte leva åtskilda men jag vill inte heller flytta till Gibraltar nu. Jag vill ha Stenungsund men jag vill ha det tillsammans med Pelle och barnen, inte själv med barnen... Jag kommer sakna honom så mycket!
Men detta är vad vår ekonomin kräver och detta är precis vad Pelle drömt om. Synd det krockar så med vårt liv här i Stenungsund för annars hade jag varit mycket mer på´t. Men det kommer bli bra, Stenungsund står kvar. Jag vill bara inte vara ifrån honom så mkt :( Och det kommer jag få vara en tid framöver. Men det är för att vi ska vara på säkra sidan... och för att jag ska få en liten dela av livet i stenungsund som jag hade föreställt mig innan livet i Gibraltar får sin början. Och min bok!

Inga kommentarer: