måndag, april 25, 2011

Måste erkänna att jag tröttnat lite på datorn, har inte mkt där o göra. Vill skriva min bok men har inte tid under dagarna då barnen stör hela tiden och på kvällarna orkar jag typ inte... Dead end... Sen så ger vårt kontor ungefär NOLL inspiration... Det som inspirerar mest är att åka bil, men det kan jag ju inte göra för jämnan :D Men den tiden kommer då jag kommer få skrivit min bok.

Igår var vi ute i skåpesund o hjälpte till o vårstäda där, grabbarna grejade ute medan jag o mamma städade bägge husen från topp till tå.
När vi var klara åkte vi hem o efter nån timma kom mamma o Lasse hit o så grillade vi och umgicks. Det var en väldigt trevlig dag! När dem gått hem så fastnade såklart jag o Pelle framför tvn, alla serier vi ser på går i repris söndagskvällar/nätter... Så idag har vi bägge vart trötta o haft huvudvärk... Men vi har ändå varit en vända ut till mormor i Henån idag. Fick hjälpt henne o handlat o så fick vi fikat lite, vart trevligt. På vägen hem somnade både jag o barnen i bilen, jag är fortfarande hur trött som helst... Får försöka komma i säng ikväll... haha like thats gonna happen...

Imorgon är det Ikea med Becka som gäller, ska bli kul o träffa henne lite och det ska blir kul o gå på ikea :) Får se om barnen ska med eller inte, beror på hur mkt Pelle behövde jobba....

Ne nu orkar jag inte sitta här mer...

Inga kommentarer: