fredag, april 15, 2011

Sprang förresten på mitt ex idag, tiden har inte gått varsamt fram med honom. Han är 7år äldre än mig mer ser snarare 15år äldre ut. Berättade för Pelle vem han var o hans respons var "den gamla gubben?!" :) Ja så den gamla gubben var jag tillsammans med, dödligt kär, naiv, uppenbarligen blind och dum :) Stötte på honom på Willys, gick in samtidigt o gick genom affären efter varandra men han hälsade inte, jag hälsade inte. Såg honom titta på mig när han stod i kassan så jag log o nickade mot honom men han bara fortsatte stirra... Kanske tittade han på mina vackra barn och tänkte att om han inte vart en sån gris kunde barnen ha varit hans... Huga, hemska tanke! Well well, var skitlängesen jag såg honom och det är fortfarande märkligt o stöta på honom... vet inte varför. Men en sak vet jag, jag ahr det mycket bättre nu!

Inga kommentarer: