torsdag, april 28, 2011

Redan Torsdag... Herregud vad fort tiden går! Bara ett par dar tills Pelle åker...
Har hunnit med lite grejer sen sist , här händer det väl alltid saker :P

I tisdags var jag på Ikea med Becka, utan barn! Var väldigt trevligt och jag fick köpt lite bra och ha! Kökslister o hänga grejer på, tyg som jag klätt om Jamies stolar med, tyg som Becka hjälpte mig o sy gardiner av och sen lite annat smått o gott. Ja så efter ikea åkte vi hem till Becka o sydde, fick sett deras nya lägenhet också :)
När jag kom hem så umgicks jag lite med grabbarna, städade upp kaoset som blivit hemma innan det var dax för promenad med Marri. En väldigt härlig promenad! Jag var nog ute i 2 timmar så det blev en bit också :) Det var precis som förr men ändå inte, vi har vuxit upp... Det är både bra o dåligt. Anförtrodde MArri handligen i min bok, bara Pelle som vet om det annars och hon reagerade positivt på handlingen så jag hoppas fler reagerar så när den väl är klar!

Igår grejade jag i Jamies rum en sväng så stolarna är omklädda o dem nya gardinerna är på plats :) Sen på eftermiddagen gick vi till öppna förskolan vilket grabbarna verkligen uppskattade. Hade funderat på o gå dit idag också men jag orkar helt enkelt inte. Har fått skitont i halsen o täppt i näsan så känner mig lite hängig... Så det för bli på måndag ist.
Sen igår kväll var jag o Pelle inne i gbg på bio. Det var väldigt mysigt och Thor var en typisk Ple o Nlie film, speciellt Nlie film faktiskt! Gillar man hjältefilmer från marvel o liknande så rekomenderar jag den definitivt!

Imorgon ska vi åka till lek och buslandet, det ser grabbarna fram emot väldigt mkt. "men mamma får inte åka i den hoppande rutschkanan den här gången" säger Jamie :) Och jag ska nog ta det lite lugnare den här gången :P Har ingen lust o åka ambulans den här gången...

Inga kommentarer: