lördag, april 23, 2011

tjejkväll

Hade en underbar kväll med tjejerna igår! Vi åt god mat, drack gott och framför allt var ju sällskapet perfekt! Tyvärr krånglade grabbarna endel under kvällen. Jamie vaknade med växtvärk flera gånger under kvällen o Alex som sovit på dagen bara tvärvägrade o somna...
Både Rosa o Carro var tvungna o ge sig av vid 21-22 tiden för o hinna med sina sista bussar hem och det sög ju rätt hårt. Men Marri o jag kompenserade det med o se på VÅR film, Dirty dancing! jag har inte sett den på evigheter men en period så tittade jag o Marri alltid på den. Tror vi såg den 8 gånger på rad och när vi sen tog en paus från den så roade vi oss med o översätta musiken i filmen :P Så det här var en härlig nostalgitripp och det var helt rätt o se filmen med min syltsyster! Den filmen är fortfarande lika bra, helt tidlös!
Iaf så var det en härlig kväll med mina underbara tjejer! Tack mina kära!

Inga kommentarer: