onsdag, april 06, 2011

Idag är planen att få städat upp här hemma, stapla, packa upp, damma, dammsuga o skura. Kanske även få tvättat, ska kolla om det finns tid i tvättstugan annars får jag testa vår egen tvättmaskin :) Sen så kanske det blir avfärd mot sthlm ikväll, jag har ingen lust alls att åka dit just nu. Visst längtar jag efter familjen o det ska bli jätteroligt att träffa dem alla men jag har för mkt kvar o göra här hemma... Jag har ingen ro i kroppen. Jag hoppas få röjt undan under dagen så att det känns bättre framåt kvällen, annars får vi åka imorgon så jag hinner greja lite till.

Igår fick vi upp gardinstänger i kök o vardagsrum så idag ska jag försöka få upp gardiner. Sen så fick vi ordning i hallen, hatthylla uppe, barnens krokar, spegeln på väggen så nu är hallen i stort sett färdig :) Jag packade även upp ett antal lådor i vardagsrummet så börjar arta sig även där. Nu behöver vi bara få ordning i kontoret också, där är rörigast för tillfället. Jaja mkt o göra här, kanske inte så oväntat ;)

Inga kommentarer: