tisdag, juni 01, 2010

Tack vare Emma så har jag fått ny energi när det kommer till trädgården :) jag har spenderat delar av dagen med att greja där. Jag har klippt hela gräsmattan och röjt i 2 rabatter, det är verkligen evighetsjobb! men det är roligt när man kan gå där o kolla och se hur fint det är. I veckan tänker jag klippa ner ett par buskar som ser lite risiga ut, jag ska rensa i 2-3 rabatter till och jag ska köpa hem och plantera några blommor till :) Har 2 balkonglådor liggande i garaget, funderar på att hänga dem på altanen och plantera massor av blommor. Nackdelen är att vi kommer vara borta mycket i sommar och jag vet inte om dem kommer att överleva om vi är borta... Grannen ska få i uppgift o vattna men ibland blåser det ju som satan... tja det är ju iaf värt ett försök :) Jag verkligen älskar fulla balkonglådor!

Inga kommentarer: