onsdag, juni 30, 2010

Jag bara känner för att skriva igen, sitter lite uttråkad vid datorn, Pelle jobbar och barnen borde sova... Tror inte Jamie sover dock...

Vi har varit iväg till Carl o Vicky och vi köpte med oss jordgubbar eftersom jag faktiskt får äta frukt. Var duktig och åt bara jordgubbar, ingen grädde och ingen äggost vilket känns bra. Grädde är väl en sak o avstå men jag verkligen ääälskar äggost. Har inte fått tränat idag så jag kanske skulle ställa mig vid wiiet och köra ett pass, men samtidigt känner jag att det nog inte gör något om jag vilar idag. Man ska ju inte träna varje dag iaf.
Imorgon är det bananer som gäller, det ser jag fram emot :) I love banans! Soppan är ju halvgod men 2 gånger om dagen klämmer jag i mig den iaf.
Längtar efter att få ställa mig på vågen igen imorn :)

Sådär nu har det väl gått si sådär två timar sen jag skrev ovanstående och jag har hunnit med en sväng ute med Nalle då jag joggade hälften, sen blev det situps, armhävningar och andra övningar. Tog kanske sammanlagt 20min men jag rörde iaf på mig o löste upp musklerna lite. Hoppas kunna jogga lite mer nästa gång jag gör så tills jag kan jogga hela vändan :) Sen får man väl öka rundan!

Tänkte åka till Ikea själv med barnen imorn, får se om jag kan lura med mig någon kompis. Ni som läser detta innan tio imorn torsdag och vill följa med hör av er!!

Nu blir det strax sängen, ses!

Inga kommentarer: