torsdag, juni 24, 2010

Det är väl dax. Fortfarande supertrött, känns som att det börjar bli lite uttjatat. Men fick inte gjort det jobb jag behövde igår på dan så satt uppe sent igår med det.
Idag har jag itne fått gjort något jobb. Helt värdelös arbetsmoral har jag haft idag :( Skäms!Och med tanke på hur trött jag är ikväll så lär jag väl inte få nåt gjort ikväll heller... Men jobbet finns kvar till en annan dag. Men idag har jag fått bokat en resa till Belgien! Åker till kära Sandra om endast 2 veckor! Vi ska ta en helg själva på hotell i Brugge. Ska bli underbart skönt att åka iväg, umgås med en tjejkompis utan massa barn och få laddat mina batteri! I övrigt idag har jag fått joggat pyttelite tills mina vader sa "hey vi är för otränade aaaaj" så fick bli promenad. Löste upp knutarna i axlar och rygg så jag är nöjd, har varit sjukt stel.
nä orkar inte...

Inga kommentarer: