torsdag, juni 03, 2010

And up again

Jag hade kunnat prestera mer idag men jag känner ändå att jag gjort endel. Jobbmässig så fick jag presterat frampå eftermiddagen. Jag har även gjort mina försök här ikväll även fast det inte gick pga blockets buggiga hemsida... Min inspiration designmässigt har inte varit på topp idag och jag hoppas på en bättre dag imorgon. Ska ge mig på en av våra sajter som så småningom kommer skriva recensioner av Rush Poker Sites, Pelle står för skrivandet och jag ska försöka styra upp designen, den är inte så jätte snygg så här långt men det hoppas jag vi kan ändra på!

Förutom jobb så har jag idag fått städat av övervåningen ordentligt, välbehövligt! Jag har även plockat i ordning, vattnat och dammat här nere. Dammsugningen får dock vänta till imorgon. Känns som det var evigheter sen jag städade ordentligt med tanke på röran som hunnit bli. Men det är väl bara någon vecka sen eller mindre sen jag gjorde en riktigt städning. Plockar gör jag trots allt varje dag...

Var härligt idag när jag och ungarna kom hem. Vi tog ut tunneln som vi har i garaget och lekte med den, ungarna älskar det och jag hade kul jag också :) hade klockan inte varit så mycket redan så hade jag nog lagt ut lite bilder så ni fått se, fick så fina bilder på grabbarna! Alex var så himla söt, tog fram storlek 86 igår när jag ändå letade fram shorts så han har massa "nya" kläder nu. I dessa storlekar börjar pojkkläderna, alltså inga mer bebiskläder och det är så skoj :) En fantastisk ålder som han är i nu Alex, övergången från bebis till pojke!
Älskar mina pojkar så otroligt, även den största pojken som nu är i Bulgarien. Dem finaste 3 på hela jorden, som jag skulle göra vad som helst för!

Inga kommentarer: