onsdag, juni 02, 2010

Onsdag

Vet inte hur det kommer sig att jag blir lättirriterad och så när Pelle är iväg, men ligger han tex o vilar så går allt bra. Det är som att hela ansvaret gör mig surare på något vis...

Just nu är jag något frustrerad. Alex står brevid mig med sina leksaker och vill bara sitta i knät, det vill inte jag så han gråter... samma visa varje gång jag sätter mig ner. Grejar jag så går det bra men inte om jag är stilla. Suck!

Jamie är inne i en "varför då" ålder, inte lite frustrerande det heller. Han frågar "varför då" till allting, hundra gånger...

Idag har jag varit hos sjukgymnasten och hon har kollat på mina fötter. Dock är ju smärtan på väg bort nu så det är mest att förebygga inför framtiden som gäller nu. Hon visade sulor som ska vara bra. Jag vet inte om det är värt det... Men nu vet jag vad som finns osv. Var på team sportia inne i stan nu när jag var inne med barnen och där hade dem ett par joggingskor som satt väldigt bra, och snygga var dem också! Vet inte ens om jag behöver ett par sulor i dem. Funderar på o köpa ett par sulor till mina vardagsskor och sedan köpa sådana joggingskor att ha när jag promenerar osv. Kommer kosta mig en hel del men kan det göra så jag kan använda fötterna igen så är jag väldigt tacksam!

Tja och sen efter sjukgymnastik och jobb så hämtade jag grabbarna. Nalle behövde ju ändå på en promenad så jag tog med honom, parkerade nere i norra grundsund och promenerade med vagn o hund till Anna-Lena för o hämta barnen. Första gången Molly (dagmammans hund) och Nalle fick leka och det gick hyfsat. Nalle var dock mer intresserad av att gå in i huset :P
När vi hade gått tillbaka till bilen och lämnat Nalle hemma så åkte vi ju då in till stan. Gick och kollade på skor och sedan sprang vi på Jeanette och hennes barn. Så efter att ha tagit en glass så träffade vi dem i parken och lekte tillsammans, det var trevligt!

När vi kom hem så fixade jag middag och nu så ska vi strax gå en sväng med Nalle, kolla på kossorna och njuta av det fina vädret innan barnen ska sova.

Inga kommentarer: