söndag, juni 06, 2010


Blev avbruten igår när jag skrev av att det knackade på dörren, min pappa kom förbi. Som vanligt stannade han bara en kvart men det var ändå roligt att se honom för en stund.
När pappa hade åkt så satte vi oss i bilen och åkte till Lysekil för o handla lite mat. Kina mat blev det och sedan inhandlades lördagsgodis. Efter det åkte vi hem och bara mös och umgicks!
Det är härligt att ha Tuva (som man kan kalla barnens kusin även fast hon inte är det rent biologiskt) här för hon leker med grabbarna så jag behöver inte göra något. Just nu leker dem nån mamma pappa barn lek :) Så söta!
Vet inte vad som händer idag mer än att jag ska hämta Pelle på flygplatsen ikväll, inte så kul för killarna så funderar på o se ifall jag kan få barnvakt åt dem. Vi ska ju åka så långt med bilen imorn så vore bra om ungarna slapp en längre sträcka idag med... vi får se om Gabbe eller mamma kan passa dem sen.
Gabbe och Tuva blir nog kvar ett tag till och sen funderade jag på o hälsa på mamma o Lasse.

Lägger in lite bilder från igår också!
















Inga kommentarer: