fredag, augusti 14, 2009

Dagen som den blev

Det blev inte mormor idag, har inte ens hunnit ringa henne... På ren slump råkade jag ragga med mig Jeanette m familj då vi hade bestämt oss för att åka tuff-tuff tåget med Jamie idag o berättade det för henne. Mycket trevligt o Max o Jamie gillade det mycket :) Så efter att ha varit på sightseeing i Lysekil med andra Lysekil-bor så bestämde vi oss för att äta lunch/middag ihop. Nyttiga veckan var tydligen här o vi hamnade på pizzerian idag igen :P
Sen gick vi till parken, men Pelle behövde jobba o Morgan skulle på massage så blev jag o Jeanette o barnen. Mycket trevligt men när Morgan kom tillbaka tyckte jag änna det var dax o åka hemmåt. Men Morgan lovade gossarna karuselltur på torget så först blev det en vända dit då 2 lyckliga 2-åringar fick sig den utlovade turen.

När vi skulle hem gav jag Jamie en klubba för att han inte skulle somna men tror ni inte ungen sover med klubban i handen när vi väl kommer hem. Kunde inte få liv i stackarn så han sov ca 15 min på soffan här också innan jag fick upp honom. Det resulterade i att törnrosa som vi hyrde igår rullade 2 gånger innan jag fick honom i säng. Men what to do?! Tror aldrig jag sett törnrosa innan heller så var ju lite kul, första gången... :)

För er som kollar min bilddagbok så är större delen av Juli nu uppdaterad, om någon inte vill vara med på bilderna säg till, annars enjoy!

Dax för mig att hoppa i säng, läsa ut min bok o sova :)

Inga kommentarer: