torsdag, juni 25, 2009

Vänner!! <3

Ah sommartider är väl ändå det bästa, trots att det är för varmt. Livet är bra härligt nu och idag har det varit super. Förmiddagen spenderade jag med barnen hemma, eller tja, jag o Sandra försökte ha videosamtal men det var alltid nåns mick som inte ville... Tja vi hade trevligt iaf :)
Sen kom Carl o vicky en 20 min efter utsatt tid, som vanligt, men dem hann i tid till sitt flygplan och jag blev "bara" en timme sen till Marri. Jag lyckades köra fel när jag skulle köra på motorvägen så hamnade på en smal o jävlig väg där jag tillslut hittade en liten flik o vända på så det hjälpte mig väl kanske inte att hålla tiden ;) Men jag klarade rusningen på motorvägen från kungälv till stenungsund, om än med hjärtat i halsgropen.
Väl hos Maribel blev jag glad över att det var ett litet gän som satt där. Dem jag helst av allt hade önskat! Carro, Rosa, Sandra o Marri, dem jag är som mest avslappnad med o man skrattar så man gråter med :D Jag kom lagom till middagen o vi snackade skit o åt gott, blev sen lite boul i trädgården innan tårta intogs. Så underbart skönt, inga barn, inga skrik, inga killar - bara vi tjejer, vi som känt varandra så länge o bara trivs ihop allesammans! Jag är mig själv, internskämten haglar och man skrattar så man får ont i käken. Ah jag älskar er tjejer!
Vi satt på filtar på gräset och bara pratade, men rastlösa Nathalie och Sandra ville ha lite action så efter en stunds tjat fick vi med oss tjejerna ner till torget. Sandra ville provköra Potiacen (carls bil) så hon körde ner. Blev godis på coop och dryck på Harrys, jag skulle ju köra så blev en cola, men spelade mindre roll :) Havet o vännerna o solen var det viktiga! Vid tio bar det av hemmåt o nu sitter jag här och bloggar eftersom jag ville dela med mig av mina överflödande känslor till er om min goooa dag!
Så skönt o komma iväg hemifrån, friheten iom körkortet är här för att stanna!

Ja och just det ja, grattis till Marri 24år, hipp hipp hurra!

1 kommentar:

Pernilla sa...

Vad härligt du haft det ;)