söndag, oktober 30, 2016

Lite besviken

Just nu är jag lite motsträvig till att skriva här då det verkar resultera i att folk läser min blogg, tror att de vet allt om mitt liv och sen inte hör av sig. Smidigt för er, sjukt tråkigt för mig som dels inte känner att någon bryr sig och dels dels för att jag inte vet något om vad som händer hos er. Det resulterar i att jag alltid hör av mig till er för o kolla läget men ni är inte så intresserade av att höra hur det är med mig, för ni tror er redan veta... Min knäoperation var ganska omfattande, jag har ont och kämpar men ni läser här och hör därför inte av er. Jag känner mig övergiven.

Men mamma är här och hon är fantastisk, hon hjälper till med allt möjligt! Tack mamma!


Bilder från i onsdags innan op när jag, mamma o barnen va på stan. Jag köpte vinterjackan ovan bland annat.

Igår var jag så rastlös så vi åkte till river wey och åt lunch, jag åt bara lunch, Pelle körde flera omgångar med bilen och mamma o barnen fick sig en tur vid kanalen också. Skönt att komma ur huset, men jobbigt.

Inga kommentarer: