onsdag, oktober 19, 2016

Alexander 8 år!

Idag fyller väldens finaste, snällaste och mest älskade kille år!
Tänk att åtta år redan har passerat sen han såg dagens ljus på Kungälvs akutmottagning. Jag kommer ihåg att jag pratade med ambulanssjuksköterskan på vägen till rätt sjukhus när han var nyfödd om att jag oroat mig så mycket för att jag inte skulle kunna älska honom lika mycket som Jamie, men att han redan en timma gammal var precis lika älskad som sin storebror. Och så har det såklart fortsatt att vara, och inte ens hans lillasyster har kunnat konkurrera om just den plats i mitt hjärta som han äger! Han är en så känslosam och fin kille, han är kreativ och äger en konstnärs humör.
Jag älskar dig till månen och tillbaka Alex!



 Grattis på födelsedagen Alex!



4 månader

1 år

2 år

3 år

4 år

5 år

6 år

7 år

Nästan 8 år!



Inga kommentarer: