onsdag, oktober 12, 2016

Lite av varje

Fasen vad tiden rusar iväg, om en vecka fyller Alex åtta år och till helgen blir det kalas. Tyvärr blir kalaset inte som vi hade tänkt oss, killen som skulle hålla i klättringen backade ur pga försäkringsfrågor, men det blir säkert en rolig dag ändå. Inte så många som hört av sig dock, förvånar mig lite då alla här i England vanligtvis är så artiga. Vi får se om det blir som i Gib där tre som hör av sig men 10 till som kommer...

Igår köpte vi bil förresten, det blev en Peugeot 3008, den vi fastnade för direkt vi såg den. Det är en ny bil, den är redan registrerad och har därför tappat en massa i värde så vi gör ett klipp! Vi har inte hämtat den ännu utan det blir på fredag, Can't wait!

Sen så är det dags för Nickelback på måndag, gud så roligt det ska bli!! Dem har varit mina favoriter länge och nu ska jag få se dem live, det var en bra födelsedagspresent!

Inte mycket jobb denna veckan heller, börjar på riktigt fundera på att söka mig ett nytt arbete nästa år. Kanske blir det lite mindre flexibelt men då får jag väl antagligen de timmar jag behöver också... Inte som nu när alla de timmar jag hade kunnat arbeta bara runnit iväg... Och nu är det bara två veckor kvar till min operation och då kan jag inte arbeta...

Idag har jag spenderat min tid med hushållsarbete så som att byta lakan, städa osv.  Men jag har även lekt frisör och klippt Pelles hår och så lekte jag fotograf och tog en ny profilbild åt Pelle. Kanske inte det bästa foto jag har tagit men jag är ingen inomhusfotograf...
Nu ska jag slappa lite för resten av dagen blir busy då jag och Alex ska baka cupcakes till helgens kalas när jag har hämtat barnen, och så ska middag lagas och läxor göras...

Och sist men inte minst, Grattis till världens bästa Sandra på födelsedagen idag!

Vår nya bil

Lucy läser bok...

Pelle

Inga kommentarer: