tisdag, oktober 06, 2015

Produktiv

Ikväll känner jag mig rätt duktig, jag har hunnit styra upp en tvättstuga i garaget idag, jag har isolerat garagedörren som hade stora springor ut med flyttkartonger, styrt upp en liten tvättlina och röjt undan så det går att använda både som cykelförråd och ha torkstället där. Jag har även städat huset, beställt hem mat, bokat in mig på en hundkurs och mailat några fler dagis.
Uppe på det hela har vi varit iväg på playdate hos Nadine, Oscar och Maia, högljudda men glada barn röjde några timmar innan vi fick åka hem och fixa middag. En bra och produktiv dag!

Imorgon väntas playgroup med Thomi och Artemis och sen en vända på stan, behöver handla lite småprylar inför Alex födelsedag plus annat inte lika roligt...


Bild från i lördags överst och sen bilder på killarnas rum sen dem fick nya skrivbord

brottas med hunden är roligt!

I en månad har vi försökt lära Alex att knyta då han har snöre på sina skolskor men det var först idag som efter ett tags tragglande som poletten trillade ner.

Inga kommentarer: