tisdag, oktober 27, 2015

Continuum och huvudvärk från hell

Vi gjorde inget märkvärdigt igår, jag påbörjade en ny serie och har liksom suttit framför den rätt mycket... Det blev serien Continuum som handlar om en polis som blir flyttad 60 år tillbaka i tiden tillsammans med ett gäng skurkar som vill förändra deras tid, väldigt spännande :)
Men fick iaf flyttat över killarnas tv i vårt rum, det blev bra och jag kunde spendera kvällen i sängen tittade på min nya serie utan att störas av Pelle som satt o svor framför datorspelet ;)

Idag ska jag se om jag kan slita mig från tv:n, har bara en jävulsk huvudvärk sen igår kväll som inte helt vill ge med sig, värsta huvudvärken jag haft på väldigt länge. Inte lätt att få något gjort när det känns som nån trummar på huvudet med en hammare... Men vill få kommit in till centrum och köpt lite saker så vi kan göra lite halloween pyssel, tänkte även köpa ett par saker jag väntat med att köpa i väntan på lön. Men vi får se, det kanske får bli imorgon ist...

Trodde damen sov när jag kika in igår morse, hittade henne lekandes i fönstret bakom gardinen

Trött vovve

lek i vardagsrummet

Tv:n i vårt sovrum, blev bra

Inga kommentarer: