tisdag, augusti 21, 2012

Suck, dubbel suck

Sockerbaksmälla deluxe på mig idag efter 2 dagar med socker, nå nu är det dags o jobba bort det igen! Men idag är ingen bra dag, hjälper ju inte att Mollan blivit totalt osjälvständig heller och att jag inte får ordning på vår jäkla dammsugare. Har fått sopa hela lägenheten vilket inte blir perfekt precis men vi har avsevärt mindre mängd sand inne nu iaf. Grabbarna har försökt hjälpa mig med Mollan men hon vill inte så tvätten jag behöver hänga och duschen jag behöver verkar få vänta en stund till... hon sover ju en gång till idag så jag kan få gjort det då... känner mig lagom fräsch dock efter träning och sedan städning... men what to do...
Har faktiskt möblerat om här också, inget stort men har flyttat en hylla o lite andra småprylar. Mer Molliesäkert blev det så känns skönt :)
Nu ska jag försöka fixa lunch, vi är hungriga... Mollie får väl hänga på axeln...

Bild från igår, lånad från Trines blogg

Inga kommentarer: