fredag, augusti 10, 2012

Fredag

Idag har Mollie börjat krypa, jorå, som om jag inte hade o göra ändå... Så nu får man jaga henne eftersom hennes favorit bitleksak är våra sladdar... Dessutom övar hon nu aktivt på att ställa sig upp mot saker, denna tjej har bråttom! Hon vill gå nu, helst igår! Hon ser ju killarna springa runt och ha roligt och vill bara vara med. Hon kommer inte upp stående helt själv ännu men det är inte långt borta, balansen är dock ganska långt borta så blir en rolig tid med jagande och passande ;)

Just nu sover prinsessan och Pelle o grabbarna är ute och cyklar så jag har lite Nathalie-tid. Det firar jag med datorn, godis, majskrokar och Greys anatomy på Tv :) Borde troligen göra nåt vettigare typ träna lite, men jag ids inte. Har iaf kört två hemma träningsprogram senaste 2 dagarna och igår blev det promenad med lite högre tempo plus magövningar. Allt är bättre än inget!

Idag har vi ätit lite lunch på Fresco med Pelle där vi även sprang på Zsana. Sen kom Daniela så hon och jag gick hem med barnen för det har varit sjukt hett ute idag. Efter ett tag dök även Trine upp. Trevligt med fika, samtal och barnen som leker :)
Sen fixa jag middag och när Pelle väl kom hem och åt blev det powernap för mig innan dem gick ut. Myste med Mollan innan hon blev för trött o nu sitter jag ju här :)

Imorgon är planen att åka över till Spanien för att handla mat, vi lånar bil och maten är mycket billigare där så det är väl en smart idé ;)


Jag o stora killen
Well hello
Lol
What!?
Vad finns där?
Luciana klappar Mollie