torsdag, augusti 16, 2012

Eftersom Mollie har bestämt sig för att det är dags att resa sig upp mot saker så har vi ikväll sänkt hennes säng till bottenläge. Jag bävar inför natten då hon vill upp därifrån eftersom vårt sovrum är för trångt för vettiga möbleringar... Kommer få vika mig dubbel ner för o få upp henne. Och jag har just för tillfället träningsvärk i mage och armar efter gårdagens träningspass...

Imorgon är det dags för träning igen efter dagens vila, det ser jag fram emot, får bli o träna ben eftersom träningsverken i övre kroppen kommer hindra mig från att göra bra ifrån mig iaf. Nå detta ska inte bli en träningsblogg men detta är ju en del i mitt liv. Liksom min sockeravvänjning som pågår för tillfället, trodde jag skulle ta det bitvis men det har blivit helt. Visst det är socker i sylten jag hade på pannkakan men det viktigaste är att jag inte ätit godis eller kakor och kex som det annars kan bli endel av... Känner mig nöjd med mig själv :)

Inga kommentarer: