fredag, augusti 24, 2012

Friday!

Ikväll blir det girls night out, några har förstås backat ur, the curse is still alive, men vi blir ändå minst 5 per så vi ska nog ha roligt ändå :) Jag ser fram emot tjejsnack, god mat och inga barn att passa upp på! Har duschat och fräschat till mig så bara spackel och klänning som ska på, ska jag nog hinna med :)
Har haft en bra dag, en hel hemma dag faktiskt, har lånat dammsugare av Nina så har fått städat och jag har fått en vilostund här på morgonen. Jag har pillat med lite bilder om jag skickat till en vän och jag har fixat med lite tvätt. Grabbarna har lekt på bra och Mollie har sovit 2 tupplurer och sitter nu här och äter melon och kladdar järnet :) Nina o Mason var precis förbi en vända, alltid trevligt med lite besök!

La in några bilder från kameran från sista dagarna.







Inga kommentarer: