onsdag, augusti 01, 2012

Puuh!

Men vilken jäkla dag det har varit! Jag har varit redo o strypa Alex vid flera tillfällen. Jag är inte så våldsam men idag ahr ahn drivit mig till vansinne. Det hjälper inte att Jamie är mästare på att reta upp sin lillebror och att Mollie inte sovit ordentligt under dagen o därför varit sjukt gnällig.
Har fått baka mig en kladdkaka som jag nu sitter och äter direkt ur formen som plåster på såren. Inte jättebra men jag unnar mig det efter denna skitdag! Jag älskar mina barn men idag är jag väldigt, öh, trött på dem och deras gnäll! Suck!

Märkte redan imorse vilken sorts dag det skulle bli så vi har hållit oss på hemmaplan. Jag är dessutom väldigt trött på att få flänga runt. Det har inte räckt att jag rest från Gib, jag har dessutom fått åka runt Sverige för o träffa alla... Så nu är jag väldigt mätt på det och längtar hem till Gib något oerhört! Mina saker, min man, korta avstånd, rutiner, vännerna och faktiskt, värmen!


Lek på lekplats
Mollie 7 månader övar krypning
Badande barn
Badbarn - fina!

Inga kommentarer: