söndag, augusti 05, 2012

Flygresan oh igår

Flygresan hem gick bra och Pelle mötte oss på flygplatsen så vi kom hem till Gib också utan problem.

Igår var det fullt upp som vanligt. Direkt jag vaknade gick jag på The big Latch som är en amnings grej för att uppmana fler i UK att amma. Så vi ett tjugotal som satt på ett café och ammade samtidigt. Det filmades till tv och togs bilder till tidningar :) kul att kunna bidra med nåt!
Efter det tog jag en fika med Trine och en annan mamma innan jag och Trine gick vidare till traditionella lunchen med gänget. På lunchen övertalade jag Trine och Johan att dem skulle med till Spanien och handla. Ola och Madde tog grabbarna till poolen och vi fick en lååååång em o kväll i spanien. vi var i enbart 3 stora varuhus. Men vi fick köpt det vi tänkt!




Inga kommentarer: