söndag, augusti 05, 2012

Städa och rida

Idag har tjejerna i gänget hållit sig hemma och städat medan pojkarna varit uppe på berget i tunnlarna och kollat. Bra deal tyckte jag, vart värsta flyktingförläggningen här med väskor och leksaker överallt så jag hade lite panik... Mollie tyckte inte det var kul o städa och gjorde allt för att distrahera mig. Men nu är här rent och fint, tack till Madde som stannade hemma o hjälpte till!
Sen ikväll har jag och Madde varit över till Spanien och ridit! Så jäkla roligt!! Dem flesta var hyfsat erfarna denna gången så det blev långa travpass och även galopp. Både jag och Madde vart skitnöjda, så himla härligt! Enda negativa var att mitt knä inte gillade det och att det inte fanns hjälmar... Men idag blev det bilder! Madde fick med sig sin Iphone och fotade :)


Mollan
Här har vi trevligt och umgås...

Maddes häst
On my horse

Med min häst, vet inte vad den heter...
Madde och hennes häst
Again
Cowboyen, nyblivna mamman och Natalie, kan inte namnen...

Inga kommentarer: