onsdag, augusti 22, 2012

Shoppa

Sitter och väntar på att Mollie ska vakna så vi kan gå ut på stan. Tänkte utnyttja presentkortet jag fick i födelsedagspresent och köpa något jag kan ha på mig på fredag då vi ska ha girls night out :) Behöver även kolla lite på skoluniformer till killarna då det bara är 2 veckor kvar nu till skolan börjar... Har även några småärenden att göra som jag undvikit ett tag nu då det är för varmt för att gå på stan... Skulle också behöva boka mig en klipptid då det börjar bli lite långt, men då behöver jag få Pelle att hålla sig hemma och passa barnen och det är inte så lätt för honom...
Meeen nu säger Pelle att hissen är ur funktion här, vi bor på 5e våningen så är inte jättesugen på att bära ner vagn och framförallt inte att bära upp den sen... Bärsele i denna värme känns inte heller jättelockande... Var ute o provade och tryckte på knappen och då kom hissen men så sitter det en lapp på utsidan att den är ur funktion så då blir man ju lite osäker på hurvida man vågar åka i den?!

Nu har Mollie sovit i 2 timmar, det händer ju typ aldrig... Bara för att jag vill gå ut :P Kommer testa hissen iaf o hoppas på det bästa... Wish me luck!

Inga kommentarer: