lördag, augusti 18, 2012

Mysig lördag i Spanien

Vi har haft en skön dag i Spanien idag. Vi började med att köra till La Canada som är ett stort köpcentrum eftersom min make är ute i god tid som alltid, han behövde köpa present till sin fru som strax har födelsedag ;) Där gick killarna åt ett håll och jag och Mollie åt ett annat. Blev strumpor, solkeps och höstjacka till Mollie på rea och så blev det ett par jeans på rea till mig. Grabbarna fick köpt present och så blev det lunch. Sen tänkte vi göra Puerto Banus men när vi förökte vela os in med bilen och hitta ett intressant ställe o stanna på så konstatera vi att det såg ut på exakt samma sätt som alla andra samhällen längs med solkusten så vi styrde mot Sotogrande istället.
Där gick vi i hamnen och kolla på alla fina båtarna och bilarna, killarna fikade med glass och jag med dryck och tja vi gottade oss :)
Sen blev det la Linea och Mercadona vilket är en mataffär, Pelle körde hem maten medan jag o barnen provade en ny lekplats, sen gick vi över gränsen och mötte Pelle som hämta oss där med bilen.
En härlig dag helt klart!!
Massa bilder blev det, enjoy!


Skön paus!

svalkar fötterna i Sotogrande
Blått blått hus
Jamie
Nlie
Grabbarna i Sotogrande
Mollan, tror vi håller på o få en napp-tjej
Grabbarna åker "båt"
Pelle o Mollan
Alex
Så fin, en vacker dag ska jag ha en sådan eller en TT
Ny kepa
Snurrgungande Alex
Klättrande Jamie
Mera
Klättrande Alex
At the top
Gungar
Alla tre hjärtanen
Wiieee
Jäääj
Alex

Jamie

Alex på bron
The rock
Solnedgång
Klättrande barn

Inga kommentarer: