torsdag, januari 22, 2009

självförtroendet på + o helgen är fullspäckad

En händelse under dagen idag fick spetsat till mitt självförtroende vilket alltid kan behövas. Är så glad o dessvärre förväntasfull vilket jag kanske inte borde vara, är bara som att bjuda in besvikelsen. Men ska inte ge upp!

Idag har jag faktiskt inte vägt in mig eller direkt tränat, tog en 30min promenad med Nalle i högt tempo nu på kvällen det är väl den träningen isf. Orkade inte idag helt enkelt.
Annars idag har det varit som vanligt ungefär, hämtade Jamie vid tolv o la honom. När han somnade så vaknade Alex o så satt jag med honom :) Efter ett par timmar vaknade Jamie o då såg vi lite på tubbies men sedan tog vi fram penslar o färg o målade en stund. Då hade Alex somnat lagom tills dess :)
Efter måleriet så gick vi upp o hoppade i sängen, ja jag lär min son bara bra saker... ehumm :D Vi hade iaf väldigt roligt, speciellt Jamie vilket var det viktigaste! Sen blev det till o laga mat, spagetti o köttfärssås stod på menyn. Pelle kom hem o det blev middag, bla bla bla... ja o så hamnade jag här nu :)

Till helgen är schemat fullspäckat. Imorgon fredag ska Pelle först på massag på morgonen, sen när han kommer beger jag mig till simhallen för o simma med Emma. Sen antar jag Pelle måste jobba o jag måste städa. På Lördag kommer Gabbe o Tuva hit, ska bli mysigt! Dem sover över tills på söndag då jamie fyller år. Söndag blir det kalas för våran 2åring! Bjudit några barnfamiljer vi känner här i stan o sen så kommer min familj. Ja o sen är Andrea o Max bjudna o om dem bara blir friska så dyker dem upp ända från Ulricehamn. O isf blir dem kvar här tills på måndag o då ska jag o Andrea gå på sightseeing här i stan :)

Inga kommentarer: