tisdag, maj 15, 2012

Tisdag idag

Idag vart det shopping o lite fika på stan innan poolen. Trevligt o shoppa när nån annan betalar ;) Sen ikväll blev det grillat på balkongen och så zumba. Nu är här dimmigt, lite mysigt tycker jag. :)
Imorgon blir det frisören och sedan marknaden i la linea. Ganska tråkigt för övrigt att ingen har nån åsikt om mitt hår, ingen som läser?! Nå kommer nog kapa av det och slinga, har fått godkänt av maken, fast ja vet att han helst ser mig i långt hår... Skit samma det är ju min skalle. Anne följer eventuellt med o håller sällskap o hjälper mig välja.
Nä puss på er!


Lyckliga semsterfirare i Gib

3 polisbilar och kanske 8poliser kom och arresterade en man medan vi satt o fikade, lite överdrivet då mannen inte gjorde motstånd eller något...
Yummie me toast!

Inga kommentarer: