söndag, maj 27, 2012

Barnvagnar

Okej har fortsatt forska efter ny barnvagn och har hittat en annan jag vill ha nu ist då den jag visade innan inte fått jättepositiva rewives, eller allt var bra med den förutom att den var så stor. Och stor är just vad som är felet på den vagnen vi har idag. Fyra stora fasta hjul och klumpig i allmänhet är min vagn, har typ sett 1 eller 2 liknande här nere o då av turister, jag gillar den men den är omöjlig o ta sig fram med i detta trånga lilla land. Och faktum är att folk tittar o pekar när dem ser den, en kvinna sa till en annan när hon såg den "look at that big pram, who would want such a big pram?!" hon såg inte mig i närheten. Så tja, jag är på jakt efter en mindre, smidigare vagn som folk inte pekar på...
Denna Obaby Zezu pramette verkar toppen och har fått så mycket bra rewives! Jag hittade den på brittiska Amazon o verkar vara ett brittiskt märke. Såg att dem hade det märket i en av barnbutikerna här i stan så ska gå dit o kolla i dagarna, dem kanske har just denna inne så man kan känna o klämma lite ;) Men lär va betydligt dyrare där..
Tips på andra vändbara, smidiga, hyfsat billiga vagnar mottages tacksamt! Hade först tänkt mig en Baby jogger city mini men den är ej vändbar och jag vill inte ha Mollie vänd ifrån mig alltid ännu så har fått tänka om. Räcker hon åker framåtvänd när vi använder dubbelvagnen...



Obaby Zezu Pramette


Inga kommentarer: