söndag, maj 20, 2012

Gnäll

Blä, ska gnälla lite så e ni inte intresserade kan ni skrolla ner o kika på dem tre bilder från igår.
Igår hade jag sjukt ont i min högra höft, vet inte alls varför men det resulterade iaf i att jag belastade mer på vänster sida. Nå vänster knä är det som inte är som det ska som behöver opereras. Idag är det lite svullet och värker mer än vanligt... Dumt dumt, ont ont!! Jag är trött på att gnälla o tycka synd om mig själv men idag har det inte varit något roligt alls. Som grädden på moset så är jag dessutom jätte bubblig i magen o lite lätt illamående sen vi var ute o åt tidigare ikväll... Fattas bara jag blivit matförgiftad... Men Mollie är oxå bubblig i magen så vi fiser på kapp här hemma o även om hon ammar borde matförgiftning inte påverka henne.
Nu vill jag få vara frisk o smärtfri!!


Inga kommentarer: